Sunday, September 5, 2010

Its there

Go to any mirror and put your hand against the glass. Don’t worry, nothing will grab you. Wait. Sometimes it takes half a day, sometimes it takes a moment. But you’ll yank your hand away when you feel it.
Worms or centipedes, who knows? All pressed in tight like there’s no more room on that side, wriggling against your skin. When you pull back, the glass is the same and you’ll be unharmed.
But now you know it’s there.

57 comments:

  1. Very interesting. I tried it. Unpredictable results however.

    ReplyDelete
  2. loving the site design... how did you get the header in that position?

    ReplyDelete
  3. I thought it woudn't work after I tried but when it did I was like "OH ADJSGKJDAKJ". Scary how powerful the mind is.

    ReplyDelete
  4. Must it be done with a mirror or will any surface do?

    ReplyDelete
  5. Try it while tripping...go ahead, I's dare ya.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  7. Tried it. Felt like something was gonna yank me through the mirror. Hella creepy.

    Check me out.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. The mind is a powerful thing capable of creating anything, speaking this of personal experiences. I'm not really beliving in stuff like that but yeah it indeed is creepy xD

    ReplyDelete
  10. whoa. just tried it. that's really weird...

    ReplyDelete
  11. Weeping Angel pic makes this blog pro.

    ReplyDelete
  12. Tried it now.. creepy as shit dude!

    ReplyDelete
  13. mind = blown. I am going to try this.

    ReplyDelete
  14. totally creeped out!!!! that's really weird!

    ReplyDelete
  15. craziness. the mind can do some really weird stuff. just google 'mind tricks'

    ReplyDelete
  16. Reminds me of the "Now you know they're there... but now they know you're there" creepy pasta!!!!!!

    ReplyDelete
  17. That's some crazy shit.
    I like your site. Cheers

    ReplyDelete
  18. You just melted my brain. Good work.

    ReplyDelete
  19. Haha, cool stuff, I'll give it a go tonight!

    ReplyDelete
  20. Woh, that's pretty sweet dude. Moar!

    ReplyDelete
  21. JEEZUUUUS ! wtf man i almost had a heart attack something felt so wierd cool though following for more oddities :)

    ReplyDelete
  22. hmm thats actually kind of scary, gonna show this to my sister

    ReplyDelete
  23. First time I ever read that, I freaked out.

    ReplyDelete
  24. I'm pretty sure it's centipedes

    ReplyDelete
  25. Nothing happened I only got a sweat stain on the mirror :v

    ReplyDelete
  26. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  27. funny sht mate ahahahaha. Supp mate

    ReplyDelete
  28. I love the banner picture, great episode of Doctor Who

    ReplyDelete